Existuje obrovské množství důvodů, proč byste měli přemýšlet o e-mail marketingu a příjemcích vašich e-mailů. Ovšem se vší vážností, víte, jak hodnotný je e-mail marketing? Stojí za to trávit čas nad e-mailovými kampaněmi a klást si otázky, jaký nástroj k realizaci e-mail marketingu použít, co svým příjemcům říct a nabídnout, co příjemci po přečtení e-mailu dělají?
Stařec mezi teenagery?
V porovnání s novými marketingovými nástroji (jako jsou sociální sítě, virální videa apod.) může e-mail marketing působit jako taktika minulosti. Opak je pravdou. E-mail marketing je stálý a výnosný kanál s vynikající návratností
Dobře načasovaný e-mail stále hrdě stojí v popředí online komunikace a propagace, což potvrzují data.
Co říkají data?
91% | uživatelů kontroluje svoje e-maily každý den |
48% | uživatelů preferuje kontakt se značkami přes e-mail |
247 | MILIONŮ e-mailů je odesláno každý den |
897 | MILIONŮ uživatelů prohlíží e-maily na mobilu |
Lidé žijí svými e-mailovými schránkami – mnohokrát denně obnoví a zkontrolují poštu, zda se neobjevilo něco nového. Prohlížení e-mailů a jejich posílání se stalo každodenní činnosti většiny z nás. Už nepoužíváme jen počítače, ale také své chytré telefony, tablety a podobně. Vaši zákazníci na e-mailu jsou a pravidelně ho kontrolují, váš e-mail by na ně tedy ve schránce měl čekat.
Co e-mail marketing přináší?
90% | uživatelů preferuje e-mail před Facebookem |
40x | lepší při získávání nových klientů než Facebook a Twitter |
44% | uživatelů nakoupilo díky e-mailu |
66% | uživatelů udělalo online nákup díky e-mailu |
Na otázku, které medium uživatelé preferují pro sdělování novinek, 90% odpovědělo, že chtějí e-mailový newsletter, zatímco pouhých 10% vybralo Facebook. Krom toho nedávná studie ukázala, že e-mail je téměř 40x lepší v získávání klientů než Facebook a Twitter.
E-mail marketing přináší okamžité prodeje.
44% uživatelů minimálně jednou nakoupilo na základně reklamy v e-mailu, který jim byl doručen. 66% uživatelů uskutečnilo online nákup jako výsledek e-mail marketingové zprávy.
Zdrojem výše uvedených dat je průzkum provedený organizací Interactive Advertising Bureau.