V průběhu listopadu u Heuréky přichystali novinku v programu Ověřeno zákazníky. Nově se totiž recenze a hodnocení e-shopu, který v rámci programu získáte, zobrazuje také ve vyhledávání Googlu pod placenými odkazy – Google AdWords.

gogle_adwords

Dalším kanálem, kde oslovit zákazníky díky recenzím a hodnocením, se otevírá e-shopům právě na Googlu. Hodnocení a recenze e-shopů uvidí noví potenciální zákazníci hned při vyhledávání na první stránce Googlu. Zákazníci díky tomu mají snadnější a rychlejší přístup k tomu, co je zajímá – jaké má e-shop hodnocení a jestli se jedná o důvěryhodného prodejce. Hodnocení, recenze a zkušenosti ostatních zákazníků jsou pro české zákazníky jedním z klíčových faktorů pro rozhodnutí o nákupu.

Jaké jsou podmínky?

Podmínkou pro zobrazení hodnocení je zapojení v programu Ověřeno zákazníky a minimálně 150 udělených recenzí za poslední rok.

Aktuálně splňuje podmínky zobrazení přes 3 580 e-shopů a očekáváme, že jejich počet bude narůstat. Do samotného programu Ověřeno zákazníky je zapojeno zhruba 15 000 e-shopů.

Jak to funguje?

Recenze e-shopů jsou Googlu předávány prostřednictvím zakódovaného xml souboru, který obsahuje pouze tyto údaje, tedy recenze. Informace o fungování partnerských webů, jejich přehled a základy nastavení placených reklam pro Google jsou najdete zde.

Leave a Reply