Co se změní?
Počínaje 25. zářím 2017 budou provedeny tři aktualizace, které zjednoduší a zlepší střídání reklam:
- K dispozici budou pouze dvě nastavení střídání reklam:
- Nastavení Optimalizovat bude využívat technologii strojového učení Google a zobrazovat reklamy, u nichž se očekává vyšší výkon než u ostatních reklam z téže sestavy.
- Nastavení Střídat neurčitě bude střídat reklamy rovnoměrněji po neomezenou dobu.
Od 25. září budou nastavení Optimalizovat s ohledem na konverze a Střídat rovnoměrně v rozhraní služby AdWords zašedlá. To znamená:
- Kampaně s nastavením Optimalizovat s ohledem na kliknutí, Optimalizovat s ohledem na konverze a Střídat rovnoměrně budou používat nastavení Optimalizovat.
- Kampaně s nastavením Střídat neurčitě zůstanou nezměněny.
- Kampaně používající Chytré nabídky AdWords budou používat nastavení Optimalizovat bez ohledu na nastavení střídání reklam.
- Nastavení střídání reklam budou k dispozici na úrovni reklamní sestavy.
Další postup
V tuto chvíli nemusíte nic dělat. Chcete-li nadále optimalizovat s ohledem na konverze, doporučujeme používat Chytré nabídky AdWords. S otázkami ohledně střídání reklam se obracejte na skupinu správců účtu nebo nás kdykoli kontaktujte přímo.