Co se změní?

Počínaje 25. zářím 2017 budou provedeny tři aktualizace, které zjednoduší a zlepší střídání reklam:

  1. K dispozici budou pouze dvě nastavení střídání reklam:
  • Nastavení Optimalizovat bude využívat technologii strojového učení Google a zobrazovat reklamy, u nichž se očekává vyšší výkon než u ostatních reklam z téže sestavy.
  • Nastavení Střídat neurčitě bude střídat reklamy rovnoměrněji po neomezenou dobu.

Od 25. září budou nastavení Optimalizovat s ohledem na konverze a Střídat rovnoměrně v rozhraní služby AdWords zašedlá. To znamená:

  • Kampaně s nastavením Optimalizovat s ohledem na kliknutí, Optimalizovat s ohledem na konverze a Střídat rovnoměrně budou používat nastavení Optimalizovat.
  • Kampaně s nastavením Střídat neurčitě zůstanou nezměněny.

 

  1. Kampaně používající Chytré nabídky AdWords budou používat nastavení Optimalizovat bez ohledu na nastavení střídání reklam.
  2. Nastavení střídání reklam budou k dispozici na úrovni reklamní sestavy.

Další postup

V tuto chvíli nemusíte nic dělat. Chcete-li nadále optimalizovat s ohledem na konverze, doporučujeme používat Chytré nabídky AdWords. S otázkami ohledně střídání reklam se obracejte na skupinu správců účtu nebo nás kdykoli kontaktujte přímo.

Napsat komentář